keskiviikkona, elokuuta 23, 2006

Mä haukuin luterilaisen kirkon

Heipä vaan. Mä oon Hesarissa töissä. Mä olin kaks viikkoo Libanonissa. Se oli rankkaa. Mä katoin sotaa silmistä silmiin. Sit mä tulin kotiin ja kattelin vähän lehtiä. Niissä suomalaiset luterilaiset kristityt manku, että rauha pitäs tulla Libanoniin.

Mä huomasin että maailma tartti mua. Mä oon kriittinen tapaus. Mä oon lukenu paljon toisen maailmansodan juttuja. Ne on rankkoja. Niistä oppii elämää. Suomi on pieni maa, ei täällä mitään tapahdu, siks täällä mangutaan. Mua ei paljo huvita hymyillä kadulla tyypeille kun ne tulee vastaan. Mä mietin että toikin ois voinu olla keskitysleirillä joku hirmunatsi joka hakkaa mua pampulla munille. On rankkaa funtsii näitä. Toisaalta se on aika jännää, miettii mitä kaikkee on tapahtunu. Se kertoo niinku ihmisyydestä. Kun mä nään jonkun tosi söpön mummon tai vaarin niin mä mietin sille ruoskan ja nahkapuvun päälle. Kyllä niilläkin on seksuaalisuus. Mä oon aika syvällinen.

Mä kirjotan Hesariin, ootteks te lukenu. Siellä mä oon tosi kriittinen. Viime viikolla mä haukuin pari tyyppii ja instituutioo siellä. Mä kutuin tätä poppipappii Mikko Salmea "käveleväks pilttiateriaks" (!). Aika rankkaa, vai mitä? Sit mä muutenkin vähän ravistelin yleismaallisesti tuota luterilaista kirkkoo, onhan musta "pohjoismainen evankelisluterilaisuus maailman ylivoimaisesti laimein ja ikävystyttävin uskonto" (!). Mä olin katketa kun mä näpyttelin ton mun ruutuun; siis ei pelkästään "laimein", vaan myös "ikävystyttävin". Sit mä haukuin Mikko Kuustosen nimeltä. "Häntä kuunneltuaan mies kuin mies on menettänyt testosteroninsa" (!). Se sopi niinku teemaan. Mä oon kirkkokriittinen tyyppi.

No ei mulla nyt muuta. Parin viikon päästä taas tavataan. Mä saatan taas haukkuu maalaisia tai jotain muuta urpoporukkaa. Maailma tarttii meikäläisii sisälukutaitosii sällei, joillon munat kohillaan ja paljo spermaa.

Ei kommentteja: