torstaina, elokuuta 06, 2009

Kiireelliset Business Partnership Needed

KIIREELLISISTД liiketoiminnan Patrick K. W. CHAN!
LДHETTДJД: Mr. Patrick K. W. Chan
(Varapuheenjohtaja & Executive Officer)
Bank of China Limited
Hong Kong.

Olen Mr. Patrick KW Chan varapuheenjohtaja ja toimitusjohtaja Bank of China Limited, Hong Kong. Minulla on tuottoisaa liiketoimintaa foorumeilla aivohalvaus yhteistд etua jakaa teidдn kanssanne, ja se liittyy siirtдд suuren summan rahaa. Minulla on viittaus minun pyrkimys, joka sopii minun ehdotettu liikesuhde. Jos olet kiinnostunut tyцskentelemддn kanssamme minun tehdд yhteyttд minuun kautta minun yksityinen e-mail (patrickchan.89126@yahoo.com.hk) lisдtietoja, jos lдhetд minulle.

Sinun Koko nimi:
Puhelin ja faksi:
Maa:

Pian vastauksen tдhдn kirjeeseen on appreciated.Sincerely,

Mr. Patrick K. W. Chan

Sдhkцposti:patrickchan.89126@yahoo.com.hk

2 kommenttia:

Pepsi Max kirjoitti...

Kyllähän tuohon kannattaa tarttua, yahoo-maili kruunaa koko mailin!

petrus kirjoitti...

kiva saada ystäviä globaalisti. joko lähetit kaiffarille avustusta?